Περί χουχουλιάσματος!

Έτσι όπως κρυώνει σιγά σιγά ο καιρός αναζητώ όλο και περισσότερο τις στιγμές που χουχουλιάζω μέσα από την κουβέρτα. Είμαι σίγουρη ότι με νιώθεις!

Θυμάμαι τον εαυτό μου σαν παιδάκι να λιώνω με τις ώρες φορώντας το τζιν μου μέσα στο σπίτι και τη μαμά μου να λέει «βγάλε παιδάκι μου το τζιν να είσαι πιο άνετα».

Θυμάμαι σα μαθήτρια να κάθομαι με τις ώρες στο γραφείο και να διαβάζω μέχρι να πάρει ο ποπός μου το σχήμα της καρέκλας… αλλά να μην καταλαβαίνω τίποτα!

Τα τελευταία χρόνια, δεν υπάρχουν αυτά.

Θέλω μέσα στο σπίτι μου να είμαι άνετη και χαλαρή! Η δουλειά μου είναι κατά κύριο λόγο μέσα από το σπίτι οπότε το’ χω πάει σε άλλο επίπεδο πια! Εκεί που εσύ ντύνεσαι και φτιάχνεσαι για να πας στη δουλειά σου εγώ μένω με την πυζάμα μου, παίρνω τον υπολογιστή μου αγκαλιά και ξεκινάω τη δουλειά.

Εκεί κάπου εμφανίζεται η παγίδα του χουχουλιάσματος!

Όσο πιο χάλια είμαι εμφανισιακά τόσο πιο πολύ νιώθω έξω από το μουντ της δουλειάς και της όρεξης γενικότερα. Από την άλλη το να ντύνομαι και να φτιάχνομαι για να λιώσω στη δουλειά στον υπολογιστή είναι τόσο έξω από μένα…

… οπότε χρειάζομαι μία μέση λύση! Χρειάζομαι τα ρούχα που φοράω να είναι άνετα, χουχουλιάρικα και παράλληλα όμορφα και ποιοτικά!

Τώρα θα μου πεις τι σε νοιάζουν εσένα όλα αυτά;

Θα σου πω αμέσως! Έχω μια πρόταση για σένα σχετικά με το homewear και τις πυζάμες!

Λέγεται Dama Koupa!

Πρόκειται για μία αμιγώς ελληνική εταιρία που επιλέγει ελληνικά υφάσματα κι ελληνική ραφή. Η έδρα της είναι η Θεσσαλονίκη κι αυτός είναι ο λόγος που ήρθα πρώτα σε προσωπική επαφή με τους ανθρώπους που κρύβονται πίσω από αυτήν την εταιρία κι έπειτα με τα προϊόντα τους.

Πρόσφατα πήρα ένα ζευγάρι κόκκινες πυτζάμες έχοντας στο νου μου ότι λατρεύω το κόκκινο κι ότι θα με κάνει να νιώθω όμορφη, αλλά τελικά αυτό που με κέρδισε περισσότερο ήταν η υφή. Τόσο απαλή και τόσο χουχουλιάρικη, χωρίς να με μπουκώνει και χωρίς να με βαραίνει!

Processed with VSCO with a4 preset
Παράλληλα, επέλεξα δύο ζευγάρια Καλσον για τις εμφανίσεις που έπρεπε να κάνω στο Διεθνές Φεστιβαλ Μόδας της Λάρισας. Ήθελα κάτι ιδιαίτερo που ν’ απογειώνει τα φορέματα μου. Η ποικιλία σε σχέδια και υφές ήταν τεράστια και πιστεύω ότι έγιναν πραγματικά ξεχωριστές οι εμφανίσεις μου χάρη στα καλσόν αυτά.
Όπως πάντα, όταν σου προτείνω κάτι, είναι γιατί πρώτα το χω δοκιμάσει και δε φοβάμαι να εγγυηθώ για την ποιότητα του και γιατί έπειτα πιστεύω ότι εκπροσωπεί κάτι μοναδικό.
Είμαι πολύ χαρούμενη που υπάρχουν ελληνικές επιχειρήσεις που επιμένουν ελληνικά και επιλέγουν να επενδύσουν στην ποιότητα. Οπότε ΦΥΣΙΚΑ και θα ενισχύσω μια τέτοια επιχείρηση πρώτα σαν καταναλωτής κι έπειτα σα blogger.
Μπορείς να κάνεις τις χουχουλιάρικες αλλά και τις πιο Fashion αγορές σου στις παρακάτω σελίδες:
Κι ετοιμάσου γιατί σύντομα έρχεται και κάποιο δωράκι!
Ελπίζω να πήρες αξία από αυτό το άρθρο και να γίνουν λίγο πιο cozy οι μέρες σου στο σπίτι! Κάνε μου like αν σου άρεσε το άρθρο, άσε μου τις σκέψεις ή τις ερωτήσεις σου με ένα σχόλιο ακριβώς από κάτω και μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο blog για να μη χάσεις κάποιο από τα επόμενα άρθρα. Μέχρι την επόμενη φορά…
Φιλιά, Νίκη

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Περί χουχουλιάσματος!

Σχολιάστε