9 τρόποι να σπάσεις τον πάγο.

Αν νομίζεις ότι είσαι κοινωνικός και μπορείς να μιλήσεις με τον καθένα, εύγε! Αν όμως σαν εμένα δε γεννήθηκες με τη διάθεση να γνωρίζεις νέους ανθρώπους και να πιάνεις κουβέντα με τον οποιονδήποτε τότε αυτό το άρθρο είναι κομμένο και ραμμένο για σένα!

Τώρα, κάποιος που με γνωρίζει προσωπικά μπορεί να πει «Άσε μας ρε Νίκη που θα μας πεις ότι εσύ είσαι ακοινώτητη!» και θα χει και δίκιο, με τα σημερινά δεδομένα (παρ’ ότι ακόμα και σήμερα μου κοστίζει πολύ να μιλήσω με ξένους όταν δεν είμαι σε μουντ!).

Το Life Story μου όμως, ξεκινάει με ένα κορίτσι που του πέφτε το καλαμάκι από το χυμό (8 ετών) και προτιμούσε να μην πιεί χυμό από το να πάει να ζητήσει καλαμάκι από το μπαρ ή τη σερβιτόρα (όπως μου υποδείκνυαν οι γονείς μου – πιστεύοντας ότι με βοηθούν να μεγαλώσω). Στην πορεία ως προέφηβη κι έχοντας αλλάξει καμιά πεντακοσαριά σχολεία (όχι επειδή ήμουν απροσάρμοστο, αλλά επειδή η μαμά είναι νηπιαγωγός και έπαιρνε μεταθέσεις), προτιμούσα να μου δίνουν τον τίτλο της σνομπ από το να είμαι κοινωνική. Αν μου μιλούσες σου απαντούσα, αν μου μιλούσες πολύ γινόμουν φίλη σου, αν δεν, τότε δεν κι εγώ!

Μεγαλώνοντας, και καθώς οι ισορροπίες που με κόπο και πόνο είχα φτιάξει στο λύκειο έπρεπε να διαταραχτούν λόγο του πανεπιστημίου και της δουλειάς (barwoman-σερβιτόρα), αναγκάστηκα να βγω από τον κύκλο βολικότητάς μου (λίγο), να σταματήσω να το παίζω ντροπαλό ή σνομπ κοριτσάκι και να κοινωνικοποιηθώ. Καταννοούσα σε εκείνη τη φάση, ότι αυτό με σύμφερε να κάνω. Και ξαφνικά, βρίσκομαι στην Ισπανία, όπου αυτοί οι τρελοί οι Ισπανοί, όταν γνωρίζονται-συστήνονται δεν αρκούνται στην τυπική (πλην πολύ αγαπημένη ως τότε χειραψία), αλλά φιλιούνται σταυρωτά και ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΙ! Κάνε λίγο εικόνα σε παρακαλώ να είσαι σε μία νέα χώρα να γνωρίζεις (αναγκαστικά) συνέχεια νέους ανθρώπους και να πρέπει με το «καλησπέρα» να φιλιέσαι και να αγκαλιάζεσαι!!!

Όχι απλά βγήκα από τον κύκλο βολικότητάς μου, αλλά αναθεώρησα όλη μου την κοσμοθεωρία για τις ανθρώπινες σχέσεις! Και τσουπ πάνω που τα’ χω βολέψει όλα για άλλη μια φορά, πάω και μπλέκομαι με το δυκτιακό μάρκετινγκ. Για σένα που δε γνωρίζεις, πρόκειται για το μάρκετινγκ που στηρίζεται στις ανθρώπινες σχέσεις – όσο πιο πολλές τόσο το καλύτερο. Εγώ την μόνη επαφή που είχα με το αντικείμενο ήταν οι PR (που στην πραγματικότητα καμία σχέση δεν έχει αλλά ας πούμε ότι κάααααπως πλησιάζει). Οπότε εκπαιδεύτηκα, παιδεύτηκα και πάλι καλά γιατί κάθε φορά γίνομαι μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου (και ναι περιαυτολογώ, γιατί καθώς σου λέω εγώ τον «πόνο» μου εσύ μπορεί να δεις τους δικούς σου «πόνους»).

Κάπως έτσι καταλήγουμε σήμερα να μπορώ να συνοψίσω και να σου προσφέρω 9 τιπς που μπορούν να σε βοηθήσουν να είσαι πιο ανοιχτός στις νέες γνωριμίες και να σπας τον πάγο εύκολα!

  1. Χαμογέλα! Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα κι όταν νιώθεις άβολα, ελευθερώνεις μία αύρα χαράς η οποία έλκει τους ανθρώπους κοντά σου. 
  2. Εξέτασε την κατάσταση. Σκέψου για λίγο αν βρίσκεστε και οι 2 εκεί για ένα συγκεκριμένο λόγο, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Είστε και οι 2 φοιτητές; Εργάζεστε στην ίδια εταιρία; Είστε φίλοι φίλων; Εξετάζοντας την κατάσταση, μπορείς να βρεις τον τρόπο να ξεκινήσεις μία κουβέντα. 
  3. Να είσαι ειλικρινής. «Ήρθα σε σένα γιατί ένιωθα άβολα να στέκομαι στη γωνία, χωρίς να μιλάω σε κάποιον». Υπάρχουν πιθανότητες να νιώθει (το άτομο στο οποίο απευθύνεσαι) με τον ίδιο τρόπο πριν τον πλησιάσεις. Επίσης, η ειλικρίνεια πολλές φορές προκαλεί γέλιο και κατά πλειοψηφία εκτιμάται!
  4. Απλά, ξεκίνα να μιλάς. Τόλμησε να ξεκινήσεις απευθείας μια συζήτηση και άσε να δεις που θα καταλήξει! Υπάρχουν πιθανότητες ο άλλος να νιώσει ανακουφισμένος που έκανες εσύ το πρώτο βήμα.
  5. Φρόντισε η εμφάνισή σου ν’ αντιπροσωπεύει την προσωπικότητά σου. Το στυλ καθρεπτίζει την προσωπικότητα και τη μοναδικότητα. Επίσης, ο τρόπος που ντύνεσαι μπορεί να αποτελέσει αφορμή συζήτησης και βοηθάει τους άλλους να σε θυμούνται. 
  6. Κάνε μία ερώτηση. Είναι ένας τέλειος τρόπος ν΄ανοίξεις μια συζήτηση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον καιρό, τις συνθήκες στις οποίες βρίσκεστε ή να ζητήσεις βοήθεια για κάτι (όπως το να ζητήσεις οδηγίες για να πας κάπου).
  7. Φτιάξε μία επαγγελματική κάρτα. Φρόντισε να έχεις πάνω σου κάρτες για να δίνεις στους ανθρώπους που γνωρίζεις. Είναι «πιασάρικο», πάνω στην κάρτα (εκτός από τα στοιχεία επικοινωνίας), να παρουσιάζεις κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για σένα.
  8. Πρόσφερε βοήθεια. Ίσως, κάποιος να χρειάζεται να του ανοίξεις την πόρτα, να το βοηθήσεις να κουβαλήσει κάτι και καθώς βοηθάς, αυτομάτως συστήνεις τον εαυτό σου ως «Καλός Σαμαρείτης» αντί για έναν ακόμα άθρωπο που κάθεται στη γωνία και παίζει με το κινητό του. 
  9. Κάνε χιούμορ. Αν είσαι τύπος που χρησιμοποιεί καλά το χιούμορ, τότε είναι απαταίτητο να το χρησιμοποιείς πιο συχνά. Όμως, έχε στο νου σου, ότι είναι σημαντικό το «κοινό» σου ν’αντιληφθεί το χιούμορ σου. Αν λοιπόν, νιώθεις ότι το άτομο που έχεις απέναντί σου θα απολαύσει το χιούμορ σου, όρμα. Αν όχι, καλύτερα να επιλέξεις έναν από τους παραπάνω τρόπους.

Κράτα στο μυαλό σου ότι η ευτυχία σε περιμένει έξω από τον κύκλο βολικότητάς σου!

Ελπίζω αυτά τα tips να σε βοηθήσουν να δικτυωθείς και να περνάς καλύτερα σε νέους χώρους. Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο κάνε μου Like, άσε μου τις σκέψεις σου/τα σχόλιά σου/τις ερωτήσεις σου με ένα σχόλιο ακριβώς από κάτω και μην ξεχάσεις να κάνεις Subscribe στο blog για να μη χάσεις κάποιο από τα επόμενά μου άρθρα. Μέχρι την επόμενη φορά…

Φιλιά, Νίκη

 

Σχολιάστε